Ste zvedaví, čo dokážeme?
Sme tu, aby sme vám pomohli budovať vašu značku – od stratégie až po realizáciu.
Naplánujte si stretnutie
Napíšte nám správu
Odpovedáme do 24h
Povedzte nám viac ako vám môžeme pomôcť dosiahnuť vaše ciele.
Pondelok – Piatok
9:00 – 18:00
Kontakt
Pondelok – Piatok
9:00 – 18:00
Kontakt
Často kladené otázky
Ako zvyčajne prebieha spolupráca?
Prvým krokom je úvodná konzultácia s našim expertom pre pochopenie vašich potrieb a pre prípavu presného riešenia. Nasleduje prezentácia a definovanie riešenia projektu a po odsúhlasení sa začne na samotnom vývoji systému. Klient je v procese neustále zahrnutý aby sa dosiahlo všetko podľa Vašich predstáv. Na záver vám ukážeme, ako s hotovým projektom pracovať a diskutujeme, ako bude naša spolupráca fungovať v priebehu roka.
Čo zahŕňa vytvorenie webovej stránky?
Na tvorbu webových stránok používame systém WordPress, ktorý umožňuje vytvárať širokú škálu webových stránok, od jednoduchých prezentačných stránok až po sofistikované e-shopy. Navrhneme pre vás dizajn stránky a proces tvorby budeme priebežne spoločne diskutovať. Všetky naše stránky sú responzívne a používame najmodernejšie technológie na vývoj. Rozsah služieb si dohodneme individuálne, ponúkame komplexné služby od nastavenia analytiky, platobných brán, rezervačného systému, optimalizáciu pre vyhľadávače a iné.
Môžem si stránku editovať aj sám? Pomôžete mi s dodatočnými úpravami?
Obsah si viete jednoducho upravovať aj sami, poskytneme vám zaškolenie k správe webovej stránky alebo e-shopu. Takisto poskytujeme aj pravidelnú správu webu a pomôžeme vám s úpravami a zmenami v budúcnosti.
Čo zahŕňa správa reklamných kampaní? Ako meriate úspešnosť?
Správa reklamných kampaní zahŕňa plánovanie, vytváranie, spúšťanie, monitorovanie a optimalizáciu reklamných kampaní na rôznych platformách, ako sú Google, Facebook a ďalšie.
Na meranie úspechu sledujeme rôzne ukazovatele vrátane zobrazení, kliknutí, miery prekliku (CTR), konverzií, nákladov na kliknutie (CPC), nákladov na akvizíciu (CPA) a celkovej návratnosti výdavkov na reklamu (ROAS). Poskytujeme pravidelné správy a prehľad, aby ste boli informovaní.
Ako prebieha proces návrhu firemnej identity?
Proces začína pochopením hodnôt vašej značky, jej poslania, cieľovej skupiny a konkurenčného prostredia. Potom vytvoríme vizuálne prvky, ktoré reprezentujú vašu značku, vrátane loga, palety farieb, typografie a obrázkov.